sonkával és füstölt sajtal töltött csirkemell, kínai kel salátával2.jpgVélhetően, a karácsonyi dőzsölés után, sokunkra ráfér némi étkezési szigor! Az elkövetkező blogbejegyzéseket a fegyelmezett táplálkozásnak szentelem annak reményében, hogy együttes erővel, sikerül megszabadulnunk pár feleslegesnek ítélt kilótól. Ízletes husik, finom saláták és az elmaradhatatlan desszertek jellemzik majd a leendő posztokat. Kezdjük is egy könnyű és egyszerű fogással. Sonkával és füstölt sajttal töltött csirkemell. Ehhez az ételhez, 2 egész csirkemellet vettem, s így mindjárt elkészítettem a másnapi ebédrevalót is, melyet a következő bejegyzésben olvashattok majd! A csirkemell bőrét eltávolítottam, majd kicsontoztam és alaposan megmostam. A négy csirkemellfilének levágtam a felső részét, így négy szelet húst kaptam. A többit ujjnyi csíkokra szeltem, összekevertem egy kevés ételízesítővel, némi őrölt borssal, majd letakarva betettem a hűtőbe. A 4 csirkemell szeletet gyengéden kiklopfoltam, sóztam, borsoztam, majd csípős pirospaprikával ízesített lisztbe forgattam és egy kevés kókuszolajban elősütöttem. Mikor kicsit kihűlt, félbevágtam és csíkokra vágott gépsonkával és egy-egy vékony szelet füstölt sajttal töltöttem meg. Alufóliával kibélelt tepsibe tettem és 180 fokon, kb 15 perc alatt készre sütöttem. A sógornőm javaslatára, kínai kel salátával tálaltam! Valami fenséges! ;-) Remélem, nektek is ízleni fog! :-)

AC356 (2).jpgsorvalaszto2.jpgHozzávalók:

(a csirkéhez) 4 szelet csirkemell, só, bors, csípős pirospaprika, teljes kiőrlésű liszt, kókuszolaj, 10dkg füstölt mozzarella vagy edami sajt, 20dkg gépsonka

(a salátához) 50dkg kínai kel, 10dkg koktél paradicsom, 3dl sovány tejföl, 3ek light majonéz, pár csepp folyékony édesítőszer, 2ek csípős mustár, 1/2mk őrölt fehér-bors

sorvalaszto2.jpgElkészítés:

A megmosott húst kiklopfoljuk. Mindkét oldalát sózzuk, borsozzuk, majd beleforgatjuk csípős pirospaprikával ízesített lisztbe, és forró olajban félig megsütjük. Mikor kihűlt, félbevágjuk és megtöltjük csíkokra vágott gépsonkával és egy vékony szelet füstölt sajttal, majd alufóliával kibélelt tepsiben, 180 fokon, kb 15 perc alatt készre sütjük.

A salátához a kínai kelt megmossuk, majd csíkokra vágjuk. Az öntethez hozzáadunk minden hozzávalót, ráöntjük a kínai kelre és jól összekeverjük. Rászórjuk a negyedekre vágott paradicsomot és óvatosan összeforgatjuk.

sorvalaszto2.jpg

sonkával és füstölt sajtal töltött csirkemell, kínai kel salátával3.jpg

sorvalaszto2.jpg

Mutató méhecske.jpg Saját recept

A bejegyzés trackback címe:

https://ani-culinaris.blog.hu/api/trackback/id/tr685002194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása