kokusz.jpgA napokban találtam egy igazán egyszerű receptet, mely nagyon kedvelt a diétázók körében. Sajtkrémből (mascarpone) és kókuszreszelékből készült hamis Raffaello szelet. Épp volt itthon mindenféle hozzávaló, szóval gyorsan hozzá is láttam. Nagyon finom volt, de kicsit továbbgondolva és lájtosítva, én túróval gazdagítottam. Így kissé kiadósabb, de, ha nem szereted, vagy inkább kihagynád a túrót, akkor készítsd csak krémsajttal. Mindig annyi kókuszreszeléket kell hozzáadni, amennyit a krémsajt vagy krémsajt + túró felvesz! No, lássuk a receptet! ;-)

 

AC356 (2).jpg

sorvalaszto2.jpg

Hozzávalók:

  25dkg sovány túró (én tégelyest használtam, mert sokkal lágyabb és kenhetőbb), 25dkg mascarpone, 1/2mk só, 2ek vaníliás xukor (porított xilit vaníliaőrleménnyel), 1ek folyékony édesítőszer, 1 citrom reszelt héja, kb 10dkg kókuszreszelék a masszába + a golyók forgatásához.

sorvalaszto2.jpgElkészítés:

A túrót és a krémsajtot alaposan összedolgozzuk (én botmixert használtam), majd hozzáadjuk a sót, a vaníliás xukrot, a cukorpótlót és a reszelt citromhéjat és annyi kókuszreszeléket, hogy elváljon az edény falától és formázható legyen. Nedves kézzel golyókat formálunk belőle, majd beleforgatjuk kókuszreszelékbe!

Ennyi az egész! ;-)

sorvalaszto2.jpg

kokusz1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ani-culinaris.blog.hu/api/trackback/id/tr5214814544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása