spenot.jpgA spenót könnyen elkészíthető, jól emészthető, kalóriaszegény, vitaminokban, antioxidánsokban és folsavban gazdag levélzöldség. Rendelkezik a két legjelentősebb "szemvédő" flavoniddal (zeaxantin, lutein). Az egyik legmagasabb K-vitamin tartalmú zöldségünk. Klorofill tartalmánál fogva javítja a koncentrációt, elősegíti az erek és a vesék tisztulását, valamint a haj, körmök, bőr és a tüdő egészségét. Nagy mértékben hozzájárul az egészség megőrzéséhez, valamint a szervezet méregtelenítéséhez. "Fogyasztásra" fel! ;-)

AC356 (2).jpgHozzávalók:

400g mirelit (darabos) spenót levél, olaj, 2-3gerezd fokhagyma, só, ételízesítő, őrölt bors, 2ek tk liszt, 2dl tejElkészítés:

A spenótot kiolvasztjuk, majd egy kevés olajon megdinszteljük. Hozzáadjuk a zúzott fokhagymát, és ízesítjük sóval, ételízesítővel, borssal. Lisztel besűrítjük, majd felengedjük tejjel. Tükörtojással és pirított rozskenyérrel tálaltam.spenot1.jpg

Mutató méhecske.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ani-culinaris.blog.hu/api/trackback/id/tr62700179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benke József 2014.03.03. 09:07:38

Makimaki!!

Köszönöm a receptet!! A múlt héten úgy megkívántam, beugrottam a törökbe, megszereztem, hazavittem, és nem győztem csodálkozni, hogy mennyire nem olyan, nem olyan magyaros. Na majd a te recepted!! :)
Pusza! Dzsozi :)

anicum007 2014.03.04. 08:34:59

@Benke József: Drága Dzsozi!

Remélem, ebben a receptben nem fogsz csalódni! ;-)

Puszi