gabona.jpgA gabona teljes kiőrlése azt jelenti, hogy a gabonamag minden részét megtartják a feldolgozás során. Tudjuk, hogy a maghéj gazdag rostokban, vitaminokban, ásványi anyagokban, a sejtkárosító szabad gyököket megkötő antioxidánsokban, valamint az egészség szempontjából fontos, telítetlen zsírsavakban. Minél nagyobb mennyiségben fogyasztunk teljes kiőrlésű gabonát, annál inkább csökken az elhízás, a cukorbetegség, a magas vérnyomás és a magas koleszterinszint veszélye. Mellen rámutatott, hogy mivel éppen ezek a fő kockázati tényezők a szívbetegségek és a szélütés (stroke) kialakulása szempontjából, a teljes kiőrlésű gabonamagvak egészségvédő hatása egyértelműen igazoltnak tekinthető.

 

Forrás és további információ:www.natursziget.com/nagyvilag/20070606teljeskiorlesugabona

A bejegyzés trackback címe:

https://ani-culinaris.blog.hu/api/trackback/id/tr282406519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.