káposztás köles2.jpgAhogy azt már egy régebbi bejegyzésben említettem, ez a fogás önmagában is megállja a helyét. Ennek bizonyításaként, mindjárt el is készítettem. Az elkészítési módon csak annyit változtattam, hogy pár kanálnyi friss, vágott kaporral kiemeltem a káposzta ízét, és a szalonna nem az ételbe, hanem tálaláskor egy kevés kókuszolajon átpirítva és némi sonkával társítva, a tetejére került. Tejföllel meglocsolva, valami isteni egytálétel. Mellőzve a sonkát és a szalonnát, pirított hagymával, akár húsmentes ételként is kínálhatjuk.

AC356 (2).jpgsorvalaszto2.jpgHozzávalók:

2 közepes fej vöröshagyma, kókuszolaj, ételízesítő, só, őrölt bors, 4-5db TV paprika, 3-4db közepes paradicsom, 50dkg savanyú káposzta, 40dkg köles, 1-2ek kapor, 15dkg sonka, 10dkg húsos füstölt szalonna (én mangalica szalonnát használtam), tejföl

sorvalaszto2.jpgElkészítés:

A hagymát apró kockákra vágjuk, és kevés olajon megfuttatjuk, ezután a cikkekre szelt paradicsomot és paprikát is beletesszük. Meghintjük egy kevés ételízesítővel, majd hozzáadjuk a megmosott káposztát. Sóval, borssal, kaporral ízesítjük, felöntjük 1/2l vízzel és kb 40-45percig pároljuk. Beletesszük a megmosott kölest, és felöntjük 1l vízzel. Alacsony lángon, fedő alatt puhára főzzük.

sorvalaszto2.jpgkáposztás köles3.jpg

Mutató méhecske.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ani-culinaris.blog.hu/api/trackback/id/tr884815219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása