csilis paradicsomos csirke2.jpgHogyan lesz paradicsomos, mozzarellás csirkéből, csilis paradicsommártásban párolt csirkemell? Úgy, hogy zsíros kenyeret kívánva némi zöldségfélével (természetesen kókuszzsírral és teljes kiőrlésű kenyérrel), felfaltam az összes paradicsomot. Másnap persze, igencsak hiányzott a tervezett mozzarellás csirke mellől, de rövid gondolkodás és kamrában kutakodás után, újratervezésre programoztam magam. Lássuk csak mi van itthon. Paradicsompüré, chili, hagyma, fokhagyma, bazsalikom.... Talán ez elég is lesz, és a begyűjtött kincsekkel az asztalon, munkához láttam. A felszeletelt, kiklopfolt húst, sóval, borssal fűszereztem, majd csípős-paprikás lisztbe forgatva, kevés olajon, félig átsütöttem. Az apróra vágott hagymákat a visszamaradt zsiradékon megfuttattam, majd hozzáadtam a 2tk chilit, 1tk nádcukrot, 1 üveg sűrített paradicsomot, 2-3ek ketchupot, őrölt borsot és apróra vágott petrezselymet és bazsalikomot, s mindezt felengedtem 2dl vízzel. Mikor kicsit összefőtt, beletettem a hússzeleteket, s ebben a mártásban pároltam kb. 15-20 percig. Ennyi az egész! Gyors és rendkívül ízletes!

AC356 (2).jpgsorvalaszto2.jpgHozzávalók:

50-60dkg filézett csirkemell, só, őrölt bors, csípős pirospaprika, teljes kiőrlésű liszt, 3-4ek kókuszzsír, 1közepes fej vöröshagyma, 2-3gerezd fokhagyma, 1üveg (300-400g) paradicsompüré, 2tk chili paprika, 2-3ek ketchup, 2-2ek apróra vágott petrezselyem és bazsalikom, 1tk nádcukor, 2dl víz

sorvalaszto2.jpgElkészítés:

A megmosott húst felszeleteljük, majd kiklopfoljuk. Mindkét oldalát sózzuk, borsozzuk, majd beleforgatjuk csípős pirospaprikával ízesített lisztbe, és forró olajban félig megsütjük, majd félretesszük. A visszamaradt olajban üvegesre pirítjuk az apróra vágott hagymákat, majd hozzáadjuk a csilit és a nádcukorral kissé karamellizáljuk és felengedjük paradicsompürével. Őrölt borssal, ketchuppal, petrezselyemmel és bazsalikommal ízesítjük, majd felengedjük vízzel. Mikor kicsit összefőtt, beletesszük az elősütött hússzeleteket és a mártásban 15-20percig pároljuk.

sorvalaszto2.jpgcsilis paradicsomos csirke3.jpg

Mutató méhecske.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ani-culinaris.blog.hu/api/trackback/id/tr184781014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása