borosmáj.jpgTúllépve a hagymás csirkemáj egyhangúságán, valami újra vágytam, amely próbatétel elé állítja az ízlelőbimbóimat. Némi töprengés után remek ötletem támadt. Csirkemájunk unalmasnak vélt hagymás szaftját korhely alapokra helyezem. Ismét a már jól bevált boros tészta hozzávalóihoz nyúltam. Fokhagyma, chili, petrezselyem, őrölt bors, olíva s természetesen, a megrészegítéshez elengedhetetlen bor. Türelmetlenül vártam a végeredményt, mely szerencsére engem igazolt. Minimális idő- és energiaráfordítással, egy elképesztően finom, pikáns, omlós csirkemájat kaptunk, melyet főtt kölessel tálaltam.

AC356 (2).jpgHozzávalók:

1/2kg csirkemáj, 1 csokor apróra vágott petrezselyem, 3-4 gerezd fokhagyma, 1.5dl olívaolaj, őrölt chili paprika, őrölt bors, 1db zöldségleves kocka, 2dl bor (száraz vagy félszáraz rizling)Elkészítés:

A zúzott fokhagymát és a chilit aranybarnára pirítjuk a felhevült olajban, majd felengedjük borral. Amikor már félig elpárolgott a bor, beletesszük a megmosott csirkemájat, az apróra vágott petrezselymet és ízlés szerint borsozzuk. Addig főzzük, amíg a bor teljesen elpárolog. Ekkor tesszük bele a leveskockát, amellyel még egyszer összeforraljuk. Főtt kölessel tálaljuk.borosmáj1.jpg

Mutató méhecske.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ani-culinaris.blog.hu/api/trackback/id/tr894093306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása