lecsós csibi.jpgMég mindig lecsó, ám egy kicsit felturbózva csirkehússal és fűszeres szegfűgombával. A sóval, borssal fűszerezett csirkecombokat, megforgattam egy kevés csípős paprikával ízesített lisztben, majd egy kevés zsiradékon megpirítottam. Mikor elkészült, hozzáadtam a paprikát, a paradicsomot, és végül a gombát. Egy kevés vízzel felöntve az egészet készre pároltam. Nos, ha nincs kéznél egy lelkes gombász, aki végigjárva a mezőket, felkutatja nekünk ezt az igencsak illatos, fűszeres gombafélét, akkor a gomba természetesen elhagyható, de ha módodban áll, egyszer mindenféleképpen próbáld ki, mivel a gomba íze megkoronázza az ételt. A lecsóban párolt csirkehússal, egy igazán ízletes, szaftos ételt kapunk, melyet én, zöldborsós kölessel tálaltam, de rizzsel és burgonyapürével is kínálhatjuk.

AC356 (2).jpgHozzávalók:

5db egész csirkecomb, 1 nagy fej vöröshagyma, 5-6db TV paprika, 2-3 paradicsom, 30dkg szegfűgomba, kókuszolaj, só, bors, pirospaprika, ételízesítőElkészítés:

A csirkecombokról eltávolítjuk a bőrt, majd alaposan megmossuk és különválasztjuk az alsó, és felső combokat. Sózzuk, borsozzuk, majd csípős paprikával ízesített lisztbe forgatva, egy kevés olajon, az apróra vágott hagymával megpirítjuk. Ha kész, megszórjuk egy kevés pirospaprikával, majd hozzáadjuk a felszeletelt paprikát, paradicsomot, és a gombát. Meghintjük ételízesítővel, és felengedjük egy kevés vízzel. kb. 30-40 perc alatt készre pároljuk.

lecsós csibi1.jpg

Mutató méhecske.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ani-culinaris.blog.hu/api/trackback/id/tr273323275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása